Podpořte projekty svým hlasem

Sledujte příběhy podnikatelů a vyberte ty nejzajímavější. Pomozte svým hlasováním podpořit originální projekty. Příběh, který získá nejvíc hlasů, odměníme telefonem Samsung S22.

Všechny projekty

Collanteria

  • Velkoobchod a maloobchod
  • Hlavní město Praha
Collanteria

Digitální revoluce! Činnost naší rodinné firmy CORP Production, která vznikla před více než 20 lety, stála vždy na komunikacích. Byli jsme jednou z prvních castingových agentur, která plně zdigitalizovala hereckou databázi a tím zrychlila a zjednodušila komunikaci s klienty. Pracovali jsme pro reklamní agentury a filmové produkce především ze západní Evropy a Ameriky - a překvapivě jsme naším systémem byli občas i trochu napřed. Paradoxně to byly opět komunikační technologie - tentokrát v podobě sociálních sítí - které nenávratně změnily mechanismy v této branži tím, že začaly suplovat činnost agentur, jako je ta naše. Nebyli jsme tolik zaskočeni, protože jsme předtím zblízka pozorovali a zažili digitální revoluce v oblasti hudby, fotografie a videa. Ale zpět ke castingu - dnes je už těžko uvěřitelné, jak pomalý a omezený byl internet ještě před 10 lety - a o mobilních sítích to platí ještě více! Každou zásilku fotek jsme museli pečlivě optimalizovat, aby vůbec prolezla. Dnes bereme jako samozřejmost, že máme rychlý internet v mobilu a málokdy se musíme zabývat nějakými limity... včetně dostupnosti signálu. Ta poslední digitální revoluce, která z našeho podnikání udělala téměř charitu, nás donutila hledat nové obzory - a vcelku nedávno jsme se rozhodli vybudovat novou značku a otevřít specializovaný eshop s oblečením. Není třeba vysvětlovat, že takový projekt stojí na komunikačních technologiích od A do Z! Eshop jsme otevřeli na začátku února - a zanedlouho přišla doba koronavirová a svět se téměř zastavil. Všechny reklamní a prodejní akce, které jsme měli naplánované, byly zrušeny a odloženy na neurčito. Věnovali jsme tedy mnoho hodin denně nejen dalšímu ladění eshopu a produkci reklamních médií, ale i studiu digitálního marketingu. A právě díky rychlému internetu jsme mohli využít náhlé dostupnosti marketingových expertů, kteří nás vzdělávali online. Profesně jsme zažili dobu, kdy nic nebylo víc, než reklama v televizi. Nyní se z pohledu zadavatele reklamy učíme dobu, kdy je možné - při správné aplikaci příslušných znalostí - reklamu nastavit a zacílit tak přesně, že je její účinnost mnohonásobně vyšší, než televizní spot. Učíme se vzít si zpět to, co nám sociální vzaly - a učíme se rádi. Přesně teď jsme ve fázi, kdy reklamu řešíme dnes a denně - takže jsme nemohli nechat ležet příležitost zúčastnit se tohoto projektu. A i kdyby nám účast a napsání tohoto článku nepřineslo víc, než jednoho nového klienta (vlastně klientku, protože náš artikl je dámský), za pokus to stálo. Takže, milé módemanky - podívejte se na www.collanteria.com. Nebudete zklamány!