Podpořte projekty svým hlasem

Sledujte příběhy podnikatelů a vyberte ty nejzajímavější. Pomozte svým hlasováním podpořit originální projekty. Příběh, který získá nejvíc hlasů, odměníme telefonem Samsung S22.

Všechny projekty

Zavřené salóny krásy – NEVADÍ !

  • Velkoobchod a maloobchod
  • Středočeský kraj
Zavřené salóny krásy – NEVADÍ !

Zavřené salóny krásy – NEVADÍ. Krásné můžeme být i bez kadeřníka či kosmetičky, aneb jak jsem se naučila na stará kolena s webovými stránkami a pracovat se sociálními sítěmi. Jmenuji se Kamila. I nám Kamilám utíkají roky, jako všem ostatním. A najednou než jsem se nadála, je mi přes padesát, a šlapu si to k šedesátce. Nikdy bych nevěřila, že v tomto věku se mi otočí život naruby a k tomu ještě změním svou práci hned třikrát během jednoho roku. Vše ale začalo trošku složitě. Starosti v rodině způsobily to, že mi spadl do klína vnuk téměř ze dne na den. Neslyšící vnouče potřebuje hodně péče, oproti dětem slyšícím. Proto jsem i loni na konci února musela odejít z kanceláře jedné společnosti, kde jsem pracovala. Nedalo se časově skloubit denní dojíždění s neslyšícím vnukem do speciální školy (vzdálenost 70 km) a poté přejezd do práce. Každodenní několika hodinové cestování bylo dost náročné. V březnu loňského roku se ve speciální škole, kterou navštěvuje vnuk, naskytla možnost otevřít školní bufet. Vzala jsem tuto příležitost všemi deseti. Odvezla jsem vnuka do školy a než mu skončilo vyučování, připravovala jsem v bufetu dětem svačiny. Zabila jsem dvě mouchy jednou ranou, jak se říká. Ušetřila jsem minimálně hodinu času na cestování. Dělala jsem svačinky a rozšiřovala jsem si zároveň znalosti ve znakovém jazyce při komunikaci s neslyšícími. Neskutečně mě to bavilo a obohacovalo. Avšak moje nadšení s vymýšlením pomazánek a koktejlů bylo velmi rychle ukončeno, a to uzavřením škol kvůli covidu 12. března 2020. Můj školní bufet byl tedy otevřen 14 dní a už jsem ho musela nuceně zavřít. Obchod plný zboží, ale prodávat nemohu. Co dělat a čím se živit …? A k tomu ještě zvládat péči o sluchově postiženého vnuka a tatínka, kterému je 82 let. Den má přeci jen 24 hodin a já jen určitou energii. Nikdo nevěděl, co se bude dít, kdy děti pustí do škol. Musela jsem vymyslet ještě jiný zdroj obživy, nemohla jsem čekat, že se školy brzy otevřou a s tím i můj bufet. Internetový obchod je to jediné, co zřejmě v této době bude mít nějaký smysl, ale i do budoucna. Měla jsem počítač, internet, chytrý telefon a zkušenosti s kosmetikou a bylinkami (více než 30 let). K mému štěstí v neštěstí mám internet, který má i u nás na vesnici dobré pokrytí a šlape skvěle. Nelenila jsem a začala vše připravovat. Nevěděla jsem, kde mi hlava stojí, vytvořit webové stránky, naučit se s Facebookem a Instagramem. Bylo to pro mne trošku složité. Sociální sítě nejsou moje silná stránka. Nepatřím mezi mladší ročníky, kteří umí s internetem už od plenek. Po několika týdnech úporné práce ve dne i v noci se mi podařilo spustit web, facebook a Instagram. Otevřela jsem internetový obchod se speciální vlasovou i pleťovou kosmetikou a ekologickými úklidovými prostředky. S kvalitní kosmetikou si snadno i doma můžeme udržet hezké vlasy a pěstěnou pleť bez zásahu odborníka. Vše jsem založila na tom, že to budou produkty vysoce kvalitní, některé i veganské, ekologické, jednoduché pro každodenní použití a s okamžitým efektem. To, co je dnes trendem a ženy chtějí. Oslovila jsem nejdříve své přátele, z některých se stali moji zákazníci. Dnes přibývají každým dnem noví a noví odběratelé. Rozesílám nabídky, píšu blogy, články, dělám poradenství a stále rozšiřuji sortiment. Chci, aby zákazníci byli s produkty spokojeni a uměli je správně používat, a výsledek měl ten náležitý efekt. Bez chytrého telefonu, kde mám aplikace, které jsem dříve neuměla používat, by to vlastně snad ani nešlo. K novému podnikání jsem si pořídila i tablet, abych byla stále ve spojení. Škoda, že nebyly tyto vymoženosti před 30 lety, když jsem začala podnikat. Ale i přesto, že jsem starší ročník a teprve nedávno jsem se naučila ovládat sociální sítě, už pracuji na dalším rozšíření projektu.